لیست مراکز صدور کارت سلامت رانندگان در استان البرز

جهت سهولت و رفاه حال عزیزان لیست مراکز ارائه دهنده صدور و تمدید کارت سلامت رانندگان در استان البرز در این بخش بارگذاری شده است.

لازم به توضیح است که :

مرکز تخصصی طب کار  ایمن پژوهان پارس، از مراکز مورد اعتماد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  و ارائه دهنده خدمات صدور و تمدید کارت سلامت رانندگان می باشد.

این مرکز در سال ۱۳۹۶ موفق به دریافت مجوز صدور کارت سلامت رانندگان از سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای گردید.
لازم به ذکر است انجام امور پذیرش صدور کارت سلامت رانندگان همه روزه و از ساعت ۷:۳۰ امکان پذیر و صدور کارت در این مرکز یک روزه می باشد.

?آزمایش های صدور کارت سلامت به دو دسته تقسیم می شود که برای افراد زیر چهل سال معاینات بینایی سنجی، شنوایی سنجی، تست روان شناسی، تست خواب، معاینه پزشک و نمونه گیری خون ب در نظر گرفته شده است و برای افراد بالای چهل سال علاوه بر آزمایش های مذکور اخذ نوار قلب هم صورت می پذیرد.

توضیحات مهم:

⚠1- رانندگان عزیزی که به هر علت تحت درمان دارویی می باشند می بایست طبق دستور پزشک و روال هر روزه داروهای خود را استفاده و جهت انجام  معاینات مراجعه نمایند.

⚠2-مراجعین محترم بایستی شب قبل از انجام معاینات شام سبک میل نمایند و حداقل ۸ الی ۱۰ ساعت ناشتا باشند ،بعلاوه از آن جایی که از اقایان بالای ۴۰ سال نوار قلب انجام می شود بهتر است نسبت به اصلاح سینه خود اقدام نمایند.

⚠3-اگر اعتبار کارت سلامت رانندگان تمام شده باشد، کارت هوشمند رانندگان نیز غیر فعال میشود. رانندگان عزیز میبایست به  منظور فعال شدن کارت هوشمند، به تمدید اعتبار کارت سلامت خود اقدام نمایند. در اینصورت پس از صدور کارت سلامت، کارت هوشمند رانندگان بطور اتوماتیک فعال خواهد شد.

مدارک مورد نیاز جهت صدور و یا تمدید کارت سلامت رانندگان

 ?ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی

 ?ارائه اصل و تصویر کارت ملی

?ارائه اصل و تصویر کارت پایان خدمت (فقط متقاضیان زیر ۵۰ سال)

?ارائه اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه

?دو قطعه عکس ۴*۳

جهت استعلام کارت هوشمند رانندگان روی لینک ذیل کلیک کنید

سیستم استعلام کارت هوشمند رانندگان

جهت استعلام کارت سلامت رانندگان روی لینک ذیل کلیک کنید

سیستم استعلام کارت سلامت رانندگان

تعرفه مصوب تمدید و صدور کارت سلامت رانندگان

طبق ابلاغیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کل کشور از تاریخ ۱۳۹۶/۰۸/۱ مبلغ ارائه خدمات صدور و تمدید کارت سلامت رانندگان به شرح ذیل می باشد:
۱-تعرفه انجام معاینات صدور و تمدید کارت سلامت رانندگان افراد زیر ۴۰ سال ۸۳۰/۰۰۰ ریال

۲- تعرفه انجام معاینات صدور و تمدید کارت سلامت رانندگان افراد بالای ۴۰ سال ۸۸۰/۰۰۰ ریال

مرکز تخصصی طب کار ایمن پژوهان پارس به عنوان یکی از مراکز معتمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کل کشور آماده ارائه خدمات در زمینه صدور و تمدید کارت سلامت رانندگان می باشد.

لیست مراکز مجاز صدور و تمدید کارت سلامت رانندگان در استان البرز

admin
admin

مقالات بیشتر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.