کارت بهداشت چیست؟
کارت بهداشت برای کارکنان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صادر می شود. مطابق قانون اصلاح ماده 13 مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي و آئين نامه اجرايي آن، داشتن كارت بهداشت معتبر، براي متصديان و كاركنان مراكز تهيه و توزيع مواد غذايي و اماكن عمومي، الزامي مي باشد.

در راستای ایمنی و بهداشت مواد غذایی و حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و به استناد مواد 39 و 40 آیین نامه اجرایی اصلاح ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، کارت بهداشت برای متصدیان و کارکنان مراکز تهیه، تولید، توزیع، نگهداری، حمل و نقل و فروش مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی، بهداشتی و اماکن عمومی پس از انجام معاینات پزشکی و آزمایشات غربالگری صادر می‌شود.

وجود كارت بهداشت معتبر به عنوان مدرك قانوني و به مفهوم تاييد سلامت فرد از نظر عدم ابتلا به بيماريهاي انگلي واگير دار و قارچي (پوست، مو و ناخن) مي باشد.

مدت اعتبار کارت بهداشت برای دست اندرکاران مواد غذایی که به طور مستقیم با مواد غذایی بسته بندی نشده، تجهیزات مواد غذایی، ظروف و لوازم یا سطوح در تماس مستقیم با مواد غذایی آماده مصرف ارتباط دارند به دلیل اهمیت موضوع شش ماه و برای سایر افراد مشمول یک سال است.

مرکز تخصصی طب کار ایمن پژوهان پارس، همه روزه به جز جمعه ها و روزهای تعطیل آماده انجام معاینات بدو استخدام، دوره ای و کارت سلامت رانندگان می باشد. چنانچه در روز مراجعه ناشتا باشید امکان تحویل جواب در همان روز وجود دارد.

آدرس: کرج،جاده ملارد،نبش گلستان 30

جهت برقراری تماس تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر لطفا روی تصویر زیر کیلیک فرمایید

آدرس و شماره تلفن مرکز بهداشت شهدای فردیس به عنوان تنها مرکز صادر کننده کارت بهداشت در شرستان فردیس 

تیم پشتیبانی بلانفو
تیم پشتیبانی بلانفو

مقالات بیشتر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.